I nie obchodzi mnie, co rozkazy do innych zespołów

I nie obchodzi mnie, co rozkazy do innych zespołów. W moich zawodników podczas mistrzostw świata nie będzie seksu. Ja też nie obchodzi, jak się wydostać, nawet jeśli tylko sobie sam to zrobić! … ”

Bośnia jest z grupy, w Brazylii, a więc skuteczność takich rodników środków można się tylko domyślać.

Newbie „Loco” Jefferson Farfan wie dużo odpoczynku. W 2007 roku, po meczu dla reprezentacji Peru, on i jego towarzysze w „Inca” reprezentacji zdecydował się na pijacką orgię w hotelu. Po tym, są one nawet wykluczony z kadry narodowej, ale potem powrócił, choć nie najlżejszy ślad na reputacji Jeffersona jest jednak, w lewo. Sam Farfan nie wypowiada się na temat sytuacji, ograniczając frazę wszystkim młodzież popełniają błędy.

Patrice Evra i obrażony modelka Playboya

Wiadomo def też był zaangażowany w tę sprawę. Spędził noc w hotelu z modelu Playboy Carla Au, a potem zobaczyłem wiadomość o nim we wszystkich brytyjskich tabloidów. Co się stało? Słowo jego partnera w ciemności:

”…- Patrice Evra zavlok mnie do mojego pokoju, i mieliśmy seks. Kiedy obudziłem się dziś rano, powiedział, że idzie na siłownię i wyszedł mi 200 euro na śniadanie i taksówki. Myślałem, że między nami nie było szczególne uczucie, ale myliłem się. Zachowywał się bardzo brzydki dla mnie i mojej żony …. ”

Po dziewczynka nagle skorzystał, ona naprawdę nie można powiedzieć brytyjskiej prasie, która uwielbia różne ciekawostki z historii?

„Ty zgwałcona sztywno 4 faceta!”. Główne sex historie ze świata futbolaFoto: out-football.com

Douglas Maicon

Jeden z najlepszych obrońców prawicowych planety padł ofiarą dowcipy humor. Jego. Na jesieni 2014 Razem z Oscar Elias i na luzie w barze, a następnie Elias przytomność. Pomocnik zaciągnął się do hotelu, a następnie uderzył Maicon: dlaczego nie wyśmiać faceta? On po prostu rozmazane jego pośladki mleko skondensowane i powiedział: „Elias, zostałeś ciężko zgwałcona przez czterech towarzyszy.” Elias natychmiast przewieziony do szpitala, gdzie badania lekarskie wykazały, że nie została zgwałcona, a co było na nim – tylko mleko skondensowane. Maicon postanowił pokazać fajny rysunek narodowy zespół trener Dunga ale nie docenić wysiłku Douglas i odejmowane go z zespołu.

Dodaj komentarz